من و کانون

من و کانون

اخباری جامع از کانون منجیل
من و کانون

من و کانون

اخباری جامع از کانون منجیل

اولین پست

من حنانه هستم و در منجیل زندگی می کنم تو کانون هم عضو هستم منجیل در  استان گیلان و در شهرستان رود بار قرار دارد 

  1. من می خواهم کارهایم را در این وبلاگ به نمایش بگذارم و خوشحال می شوم به ان نظر بدهید 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
خیلی خوشحالم کردی دختر خوب و عزیز[:S017:]
حتما بهت باز سر می زنم

ممنون

آتسا شاملو جمعه 7 تیر 1392 ساعت 10:05 http://www.atosashamloo.blogfa.com

سلام حنانه عزیزم
خیلی خوشحالم کردی که برایم پیغام گذاشتی. از مطالبت لذت بردم امیدوارم بازهم به من سربزنی دوست عزیزم

خیلی ممنون همیشه سر می زنم

زهرا پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 23:50

[:S014:]چه باحال من اینجا رفتم[:S004:]

قشنگ بود ؟//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد